Friday, May 30, 2008

别情依依

Ueda-san 在新加坡公司的最后一天,我希望我不哭。

早上做了一个演示给日本客户。当然总经理在旁做适当的讲解,毕竟用日文沟通对他们来得比较亲切。
看着他,我有想哭的冲动。
以后不知道有没有人坐在那里解说呢?
有没有人像他一样包容我的粗心大意和不得体呢?

离开也不是他愿意的。消息太突然了。还没有继承人前,他必须先回去。

离开是迟早的事。只是,似乎有些措手不及。

希望他回去后一切顺利,也要好好照顾身体。
希望我有机会到大阪出差还是游玩,顺道探望他!

辛苦了,Ueda-san, 加油哦!!





1 comment:

JJ said...

I still remember the first email Ueda-san sent for us from Japan before he came to Spore. His introduction email was so funny and humble. He wasn't my direct big boss, but he is as nice as suganuma-san to us. Know hw to encourage his subordinates too. I dun hv chance to say good bye to him, but I hope next time can see him again. Still remember how excited he was when he came to tell me about 'job vacancy'. hehe